Fénysebességgel halad a Szcientológia szerte a világon. De hova?

I LOVE(D) Szcientológia

I LOVE(D) Szcientológia

Tényleg. Mi a Szcientológia?

2015. április 15. - Ants Group

bill-maher-szcientologia-main.jpg

Mi a Szcientológia?

Azt hiszem egy komoly dolog, mer’ viccnek azért durva lenne.

Ennek a kérdésnek azért van aktualitása most, mert sokan még mindig nem értik pontosan, hogy mi is az a szcientológia. Még 60 év után sem, ami kicsit azért idegesítő. :) Az egyház elmondja, hogy szerintük mi a szcientológia, ami egy dolog. Viszont sok más ember is elmondja, hogy mi is az a szcientológia, olyan emberek, mint pl. én is, akik sok évet eltöltöttek, miközben úgy gondolták magukról, hogy szcientológusok, mint ahogy én is gondoltam. Én szerettem a szcientológiát egyébként. Aztán láttam pár elég furcsa dolgot. Végül feltettem a kérdést, hogy biztos, hogy én része akarok ennek lenni? Biztos, hogy én körbe akarom venni magamat olyan emberekkel, akik azt állítják magukról, hogy ők szcientológusok? Kik ezek az emberek egyáltalán?

 

Miután az emberek ránéznek erre a micsodára, szcientológiára, valamilyen kép összeáll az emberek fejében róla. Persze néha ez egy egészen másfajta kép, mint amit a szcientológia egyház szeretne. Nos, ez az élet. De ugyanez történik a politikai pártokkal is manapság. Mindenkinek van egy képe róluk és mindegyik elmondja magáról, hogy mennyire fasza gyerek is ő egyébként. Viszont amikor megnézed, hogy mit tesznek, sokszor rá kell jönnöd, hogy amit ígérnek, mondanak magukról és amit valójában produkálnak, köszönő viszonyban sincsenek egymással. Szinte soha. Ettől még nem annyira rossz emberek, mivel legalább szépeket mondanak, kedvesek stb...

A mai videómban, mely kb. 3 hete jelent meg, a népszerű Bill Maher interjúvolja meg a “Going Clear” (“Úton a Clear-hez”) című nagysikerű könyv szerzőjét, Lawrence Wright-ot.

Ha most azonnal “Clearré” akarsz válni és valóban meg akarod tudni, hogy mi a szcientológia, akkor meg kell nézned ezt a rövidke de szórakoztató és nagyon is igaz videót. (a video hossza: 9:39)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://a-szcientologia-valsaga.blog.hu/api/trackback/id/tr277369984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tigris49 2015.04.15. 13:45:56

Én azt a választ kaptam, hogy ki a szcientológus-ra? aki, alkalmazza a techet. De valójában egy érdekes kérdés, szerintem igazából senki nem tudja a választ. A videó remek, magáért beszél :)

Ants Group · http://a-szcientologia-valsaga.blog.hu/ 2015.04.15. 18:40:20

:))) Ohh, ez a jó meghatározás a szcientológusra, annyira precíz és határozott, mintha azt mondanánk, hogy a jó ember az, aki az orrán veszi a levegőt általában. :))

Tigris49 2015.04.16. 00:08:57

Én is csak néztem ki a fejemből :) pedig egy régi szcientológustól, legalábbis annak vallja magát, kaptam a választ :) De a kitalálója sem tudta, talán mert jól hangzik...
süti beállítások módosítása